Türk Telekom 2009 yılında bölgemize yapacağınız outdoor dslam yatırımları ne oldu soruma gelen yanıtı dün yayınlamıştım. Gelen yanıtı yetersiz bulup tekrar incelenmesini talep ettim. Bu seferde aşağıdaki gibi bir cevap geldi. Sonuç yine olumsuz ve de efaturalarım sisteme yüklenmiş. Ben efaturalarımla ilgili bir şey talep etmedim ama altyapı yetersizliği konulu talep bir şekilde efaturaya bağlanmış.

Sonuç olarak diyorum ki Avrupa’yı fiber optik ağıyla donatana kadar İstanbul’umuzun güzide semti İkitelli’ye de bir uğrasaydın ey Telekom!
Sayın … Yaşar,

Türk Telekom Müşteri Hizmetleri Sistemine bırakmış olduğunuz isteğiniz incelenerek sonuçlanmıştır. Sonuca ilişkin bilgiler aşağıda yeralmaktadır. Lütfen aşağıdaki bağlantıya tıklayarak, istek sonucunuzu öğrenip, geribildirimde bulununuz. Geribildirime zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz.

https://ett.turktelekom.com.tr/etmh/genel?method=geriBildirimGiris&token=2121648.116e2928f37924c6122fad2cae125366
(Eğer yukarıdaki bağlantı tıklanmıyorsa, kopyalayıp, internet tarayıcınızın adres çubuğuna koyup çalıştırabilirsiniz.)
İSTEK BİLGİLERİ
İstek Referans No : 2121648
Bildirim Zamanı : 29/01/2012 23:09
İstek Türü : ŞİKAYET
Kategori : ALTYAPI YETERSİZLİĞİ
İstek Açıklama :
MERHABA, SANTRALE UZAKLIK NEDENİYLE DSL HİZMETİNİ AZAMİ 1024 KBPS HIZINDA KULLANABİLİYORUZ. 09.06.2009 TARİHİNDE BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜMÜZDEN AŞAĞIDAKİ YANITI ALMIŞTIM. ÇALIŞMALARIN GÜNCEL DURUMU İLE İLGİLİ BİLGİ ALABİLİR MİYİM? YILLARDIR ÖDEDİĞİM ÜCRETİN KARŞILIĞI OLAN HİZMETİ ALAMIYORUM. BU DURUM 2-3 AY İÇİNDE DÜZELMEMESİ DURUMUNDA TELEKOM VE YAN KURULUŞLARINDAN ALDIĞIM HİZMETLERİ İPTAL ETTİRECEĞİM. MADEM BÜTÜN BÖLGELERE AYNI KALİTEDE HİZMET EDEMEYECEKTİNİZ, 1MBPS HIZINDAKİ TARİFELERİ NEDEN İPTAL ETTİNİZ?

FROM: İSTYAK İKİTELLİ [MAİLTO:İSTYAK.İKİTELLİ@TURKTELEKOM.COM.TR]
SENT: TUESDAY, JUNE 09, 2009 3:04 PM
TO: SAVAS.YASAR@GMAİL.COM
CC: İSTANBUL YAKASI PAZARLAMA
SUBJECT: İLT: İLT: 1522 ŞİKAYET : BAĞLANTI SORUNLARI : YARI HIZDA ÇALIŞAN ADSL
SAYIN SAVAŞ YAŞAR. SİZİN DE BİLDİĞİNİZ GİBİ XDSL SİSTEMLERİNDE EN BÜYÜK PROBLEMLERDEN BİR TANESİ MESAFEDİR. 2126930582 NUMARALI ABONEMİZİN SANTRALE OLAN MESAFESİ 4 KM. ‘DEN FAZLADIR. BU NEDENLE VEREBİLECEĞİMİZ EN YÜKSEK HIZ 1024 KB’İ GEÇEMEMEKTEDİR. TÜRK TELEKOM OLARAK MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ BİZİM İÇİN ÖNCELİKLİDİR. BU SEBEPLE MESAFE SORUNUNU GİDERMEK AMACIYLA OUTDOOR DSLAM ÇALIŞMALARIMIZ BAZI BÖLGELERİMİZDE BAŞLAMIŞTIR. SİZİN BULUNDUĞUNUZ BÖLGEDE PROGRAMA ALINMIŞ OLUP EN KISA SÜREDE ÇALIŞMALARA BAŞLANACAKTIR. SAYGILARIMIZLA İKİTELLİ TELEKOM MÜDÜRLÜĞÜ 212-6984326-27
Sonuç : Değerlendirme Sonucu Olumsuz
Sonuç Açıklama: Değerli Müşterimiz,

Size destek olma fırsatını bize sunmanızdan ötürü duyduğumuz memnuniyeti belirtmek isteriz. Talep ettiğiniz e-fatura(lar)ınız sistemimize yüklenmektedir. E-fatura(lar)ınız en kısa sürede gönderime hazır hale getirilerek tarafınıza ulaştırılacaktır. Türk Telekom’a göstermiş olduğunuz ilginiz için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla
İyi günler.